24x7 servisni centar pruža podršku za OfficeBanking aplikacije.
Dobro došli u proces reizdavanja digitalnog sertifikata na Vašoj OfficeBanking smart kartici, koji je nepohodan
ukoliko Vaš trenutni digitalni sertifikat uskoro ističe, ili je već istekao.
Postupak reizdavanja digitalnog sertifikata ćete izvršiti kroz Digitrust Enrollment Wizard aplikaciju, koju možete preuzeti
putem sljedećeg linka: Aplikacija za reizdavanje sertifikata
Reizdavanje sertifikata je moguće izvršiti u periodu od 15 dana prije isteka trenutnog sertifikata, do 15 dana poslije isteka
trenutnog certifikata. Period važenja novog digitalnog sertifikata je 3 godine.
Korisničko uputstvo za proces korištenja aplikacije i reizdavanja digitalnog sertifikata na OfficeBanking smart kartici
molimo da preuzmete putem sljedećeg linka Korisničko uputstvo za reizdavanje sertifikata , dok za svu pomoć u ovom procesu
možete da se obratite na broj telefona tehničke podrške 051/ 258 - 248
OfficeBanking Desktop
OfficeBanking Desktop – instalacija na jednom računaru za jednog korisnika. Pogodna za manja i srednja preduzeća koje nemaju više zaposlenih koji se bave elektronskim plaćanjima.
- Standalone aplikacija
- Windows platforma
- Lokalna baza podataka
- Jedan korisnik
OfficeBanking Enterprise
OfficeBanking Enterprise – instalacija i rad na više računara, mogućnost korištenja aplikacije od strane više korisnika. Pogodna za kompanije koje imaju veći obim plaćanja i potrebu za višestrukim potpisivanjem naloga za plaćanje.
- Standalone aplikacija
- Windows platforma
- Centralna baza podataka
- Više korisnika